dimarts, 29 de desembre del 2009

Valoració del Bloc

En primer lloc, he de dir que el bloc m'ha resultat una eina molt útil, no només per sí sol, sinó per les demés eines i pàgines web que "m'ha obligat" a utilitzar.
He descobert tot un món de possibilitats que desconeixia pràcticament per complet pel que fa a aquest tipus de llocs web, alhora que m'ha servit per habituar-me a fer servir recursos que m'han estat i em seguiràn sent molt últils tant en el dia a dia com pel que fa a la carrera.

Sobretot, ha estat quelcom que m'ha ajudat a prendre consciència de fins a quin punt resulten importants les noves tecnologíes dins l'ambient educatiu, ja que ha estat una experiència totalment innovadora i desconeguda per a mi.

Tot i així, també hi tinc una petita crítica a fer: personalment, en alguns moments, s'ha convertit per a mi en un factor de pressió i estrés més que no pas d'ajuda. Tot i que les activitats a dur a terme han estat molt interessants i instructives, el fet d'haver-les de realitzar amb una continuitat tant poc pausada (és a dir, molts treballets petits massa seguits), m'ha resultat una mica massa opressiu, em treia molt de temps, i a vegades em posava nerviosa perquè no hi tenia desemboltura, cosa que em ralentitzava encara més la feina.

De totes maneres, el balanç que en trec és positiu, ja que aquests moments d'estrès que comentava, m'han servit per aprendre a utilitzar els recursos que abans anomenava, d'una manera més fàcil i fluida. Tinc doncs la seguretat, que aquesta eina no es tractarà de quelcom efímer, ja que tot el que ja hi ha, em servirà per a futures consultes i/o exemplificacions; així com també el podré seguir utilitzant al llarg de la meva carrera.

Així doncs, fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada