dimarts, 29 de desembre del 2009

Les meves dues activitats preferides

Pel que fa a les activitats que hem anat fent al llarg del curs, si n'he de destacar dues que m'hagin agradat més que la resta, són les següents:

- En primer lloc, l'activitat sobre l'anàlisis d'un anunci televisiu.
El motiu pel qual he triat en primer lloc aquesta activitat, ha estat perquè em va resultar quelcom molt entretingut i interessant de fer. Em vaig passar una bona estona rebuscant entre els anuncis que tenia a la meva memòria, i aquells que hi havia al YouTube que podíen ser bons, finalment em vaig decidir per un d'aquests últims, ja que em va agradar molt tant l'anunci, com el fet que estigués creat amb ordinador.
Crec que va resultar molt interessant analitzar quelcom que, de bon començament, pot semblar tan banal i poc important com és un anunci publicitari, doncs cal prendre consciència de la influència que aquests tenen en les nostres vides, ja que els veiem dia a dia, en memoritzem alguns, ens desagraden d'altres, se'ns enganxa la melodia, etc...

- La segona activitat que em va agradar va ser el comentari de les metàfores de Crook.
Pot resultar sorprenent que m'hagi interessat per una activitat tant "teòrica", però la raó per la qual m'ha agradat molt ha estat perquè, tot i que no la vaig fer presencialment a classe, ja que aquell dia estava malalta, sí que m'ho vaig llegir i vaig fer tot el que es va fer a classe (menys el dictat, que no el vaig poder realitzar, però me'l van comentar algunes companyes).
Em va semblar molt interessant la manera d'enfocar metafòricament els diferents tipus d'usos de l'ordinador, i em van agradar les activitats proposades per a veure ben bé quin tipus de programes s'utilitzaven en cada cas.

En resum, però, he de dir que també em van agradar d'altres activitats, com ara el retoc d'una fotografía, que em va permetre treure el cantó més "artístic", o l'enregistrament i modificació de la meva veu, que va resultar molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada