dijous, 3 de desembre del 2009

Problemes amb el blog?!

Avui a classe s'havien de començar a fer els exercicis de WebQuest i de Projecte Telemàtic, un cop he pujat una de les dues entrades, la que he pogut fer allà, m'ha sorgit un problema: Tot el meu bloc s'ha descentrat i ha perdut la configuració: De vegades es quedava centrat a la pàgina, d'altres es veien dues columnes irregulars... He mirat la secció de configuració, i no hi havia res canviat, així com tampoc s'ha arreglat canviant-ho jo expressament.
Aleshores he provat d'obrir-lo des de l'internet explorer en comptes del firefox, i sorprenentment s'ha obert normal i correctament!
M'hi he seguit barallant una estona, però no n'he trobat la solució.
El Xavier m'ha proposat que m'ho mirés des de casa, i que fos com fos, en fes una ressenya al bloc.
Doncs bé, m'ho he anat a mirar des de casa, i quina ha estat la meva sorpresa al trobar que des d'aqué es veu correctament!
No tinc ni idea de què pot haver passat, però la qüestió és que sembla que s'ha solucionat, així doncs, marxo a seguir fent feina, que n'hi ha per donar i regalar!
Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada