dimarts, 22 de desembre del 2009

Les últimes sessions de COED

DESCRIPCIÓ
Pel que fa al dia 14 i al dia 18, les activitats van ser com sempre, dilluns exposicions de territori, on la Marta Pintos i jo vam fer la nostra, que tractava sobre Sabadell, ja que és la ciutat on, des de encara no fa un any, visc independitzada i en parella.
Divendres dia 18, hi van haver algunes de les últimes recitacions de poesies i contes, i també els dos últims debats.
Vam haver d'entregar a la Lluïsa la nostre autoavaluació sobre la recitació, en cas de que ja la tinguéssim, i vam marxar.
Dilluns dia 21, va ser definitivament la última sessió de COED, on es van finalitzar les exposicions sobre el territori, i vam haver d'entregar el dossier d'avaluacions als professors.

REFLEXIÓ
Especialment sobre la exposició de territori que vaig fer juntament amb la Marta, he de dir que en vaig quedar força satisfeta, ja que a més de que vaig aconseguir no posar-me tant nerviosa (tot i que encara ho estava, i suposo que se'm devia notar), em va servir per a conèixer millor la ciutat de la qual ara formo part, i per veure la evolució que aquesta, com tantes altres ciutats catalanes, ha tingut al llarg dels segles.

APROFUNDIMENT
Per a concloure, crec que cal dir que totes aquestes activitats que hem anat fent a COED, ens han ajudat a entrar dins el món de la oralitat, cosa que com a mínim jo, no tenia pas gaire present, i que de segur ens resultarà absolutament imprescindible el dia de demà.
A part d'això, crec que han estat activitats molt enriquidores tant a nivell linguístic, com cultural, no em costa gaire imaginar-me d'aqui uns anys comentant "vaig cursar una assignatura a primer de carrera, on em van ensenyar a parlar bé en públic, no imagines com n'estic d'agraïda!".
Així doncs, només cal esperar!


Fins ben aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada